Železničné.info pro PDA Železničné.info pro PDA - 28.01. 2023
Home | Top 10 | Vyhľadávanie |
Trate - zobrazeno 10 z 317 
|1-10| |11-20| |21-30| |31-40| |41-50| |51-60| |61-70| |71-80| |81-90| |91-100| |101-110| |111-120| |121-130| |131-140| |141-150| |151-160| |161-170| |171-180| |181-190| |191-200| |201-210| |211-220| |221-230| |231-240| |241-250| |251-260| |261-270| |271-280| |281-290| |291-300| |301-310| |311-320|
Dopravu v Bratislave skomplikovala zrážka vlaku s autom

 BRATISLAVA 27. októbra (SITA) - Zrážka auta s nákladným vlakom dnes ráno skomplikovala dopravu na Ivanskej ceste v Bratislave. Ako agentúru SITA informoval hovorca Železničnej polície Jozef Búranský, nehoda sa stala približne o 7:15 na druhej koľaji železničného priecestia na Ivanskej ceste.

Projekt TEN-T sa už papierovo rozbieha

 Projekt TEN-T, ktorého cieľom je modernizácia infraštruktúry železníc a vybudovanie železničných koridorov na území hlavného mesta, sa opiera o štúdiu, ktorá je v súčasnosti posudzovaná z hľadiska životného prostredia. Stavebné práce projektu TEN-T, financovaného z európskych fondov, sa v hlavnom meste začnú v roku 2010 a ich dokončenie sa očakáva o päť rokov neskôr. Práce sú rozdelené na tri etapy. Prvá rieši zdvojkoľajnenie trate medzi železničnou stanicou Petržalka a hranicou s Rakúskom. V druhej etape ide takisto o zdvojkoľajnenie, tentoraz úseku medzi Železničnou stanicou Nové Mesto a Hlavnou stanicou. Tretia etapa sa týka napojenia Letiska M.R. Štefánika na železničné trate a vybudovania železničnej stanice na letisku. (celý článok...)

16.10.2007, 9:05, Bratislavské noviny

Trasa tunela pod riekou má dva varianty

 Modernizácia infraštruktúry železníc v Bratislave v rámci projektu TEN-T predpokladá aj vybudovanie tunelov na území hlavného mesta. Tie majú byť významnou súčasťou nosného dopravného systému.

Prepojenie železničných koridorov TEN-T na území hlavného mesta je súčasťou budúcej európskej magistrály číslo 17, na trase prechádzajúcej mestami Paríž, Štrasburg, Štutgart, Viedeň a Bratislava. (celý článok...)

17.10.2007, 14:36, Bratislavské noviny

Sfúknuté stromy zablokovali tatranskú dopravu

Silný nárazový vietor a padajúce stromy včera (13. októbra 2007) opakovane prerušili dopravu na tratiach Tatranskej elektrickej železnice (TEŽ).

Zatiahnutá ručná brzda zapríčinila požiar vlaku

 Neznámy páchateľ zatiahol dňa 3.10.2007 popoludní po zastavení vlaku v zástavke Závod ručnú brzdu na vozni a zabrzdil ho. Po príchode vlaku do zastávky Moravský Ján vlaková čata zistila, že na vozni horí podvozok od brzdových klátikov.

Kolízia na železnici v Rimavskej Bani - aktualizované

 Železničná polícia (ŽP) informovala, že dnes 4. októbra 2007 v ranných hodinách došlo na železničnej trati 174 v Rimavskej Bani ku kolízii malého univerzálneho koľajového vozidla (MUV) s nákladným vlakom, ktorý stál pred stanicou na červenú.

ŽSR plánujú ďalšiu modernizáciu železničného koridoru

Predpokladaná hodnota pripravovanej investície dosahuje 278,15 mil. Sk bez DPH, financovaná bude aj z európskych prostriedkov

Železnice Slovenskej republiky, a.s. (ŽSR) pripravujú modernizáciu trakčného vedenia dvoch koľají trate 190 v úseku Kuzmice - Kalša - Slanec v dĺžke 10,3 kilometra z dôvodu jeho fyzického a morálneho opotrebovania.

Rušňovodič zabránil zrážke vlakov

 Dnes o 15.10 h v železničnej stanici Liptovská Teplá na trati ŽSR 180 Žilina - Košice došlo takmer ku kolízii dvoch osobných vlakov.

Jeden z vlakov sa z nezistených príčin dostal na obsadenú koľaj, kde stál iný osobný vlak s cestujúcimi. Rušňovodič prichádzajúceho vlaku do stanice Liptovská Teplá však dokázal súpravu zabrzdiť. Tá zostala stáť asi 800 metrov od druhého vlaku.

Trať 120: Bratislava hl.st. - Žilina

Elektrifikovaná dvojkoľajná železničná trať 120:

Bratislava hl.st. - Žilina

Súčasť V. koridoru

Trať 100: Bratislava hl.st. - Devínska Nová Ves - Marchegg ÖBB - Viedeň ÖBB

  Čiastočne elektrifikovaná a čiastočné dvojkoľajná železničná trať 100:

   Bratislava hl.st. - Devínska Nová Ves - Marchegg ÖBB - Wien ÖBB

 


Home