Stanica je elektrifikovaná traknou napäovou sústavou 25 kV, 50 Hz. V súvislosti s výstavbou V. koridoru bola aj táto stanica v roku 2007 prestavaná. Vybudované tu boli dve nové nástupištia pre cestujúcich, ktoré sú prepojené jedným podchodom. Príchod k vlakom je bezbariérový pomocou výahov. Obnovou prešla aj výpravná budova.
Prechodné súasné zaústenie starej (napravo) a novej (naavo) trate
Ešte pred rekonštrukciou stanice bola tra 120 medzi Pezinkom a Šenkvicami prestavaná. Pôvodná tra sa cca 2 km za Pezinkom stáala smerom na východ a stúpala k obci Šenkvice. Tu bolo pôvodne hradlo Malé Tnie. V súvislosti s výstavbou V. koridoru bol tento úsek trate zrušený, priom tra bola preloená na novovybudovanú estakádu, ím sa zmenilo zaústenie trate do stanice. O estakáde je tu na stránkach magazínu uvedený samostatný lánok.
Výpravná budova poas renovácie
Výstavba podchodu prebiehala za premávky
V mieste budovania podchodu bola pomalá jazda
Naavo sa buduje nové nástupište a prístrešok nad vchodom do podchodu
Priestor po odstránení starých koají párnej skupiny pred VB
Na pezinskej strane stanice bolo priecestie, ktoré bolo v rámci prestavby elezninej stanice zrušené a pre motorové vozidlá bol vybudovaný podjazd pod traou.
Priecestie na pezinskej strane stanice
(pôvodne tu boli mechanické závory)
Nový podjazd popod tra
Cesta na druhej strane podjazdu
Stanica má v súasnosti štyri dopravné koaje a jednu (kusú) manipulanú koaj 6a, pri ktorej je aj skladisko. Koaje 1 a 2 sú priebené urené pre prechod rýchlikov a nákladných vlakov. Koaje 3 a 4 sú urené pre osobné vlaky, sú pri nich vybudované nástupištia. Do stanice je obojstranne zaústená vleka leiaca poveda stanice.
Vchod do stanice od Pezinka
(vzadu naavo vidie estakádu)
Nový vzhad stanice
Zrenovovaná výpravná budova a veda nej prístrešok nad vchodom do podchodu
Nové nástupište pri koaji . 3
Naavo súbená vleka
Osobný vlak odchádza zo stanice
Poas rekonštrukcie som do Šenkvíc niekokokrát zašiel, aby jej premenu zaznamenal. Fotografie sú zverejnené vo fotoalbume. Foto © autor