Do juného a severného zhlavia sú okrem traových koají zaústené aj vlekové koaje. Pri výstavbe V. elezniného koridoru v rokoch 2007 - 2008 bola táto stanica zrekonštruovaná. Zaústenie vleiek zostalo zachované, rovnako ako aj tra do elezninej stanice Vrbové. Na tejto miestnej trati bola osobná doprava zastavená ešte v 70-tych rokoch 20. storoia.
Rýchlik do Košíc
(stav v roku 2005)
Návestidlá na severnom zhlaví stanice
Mechanické závory na priecestí pred stanicou od Nového Mesta nad Váhom
Priecestie chránené mechanickými závorami na junej strane stanice
Vlak IC z Košíc do Bratislavy
Pred rekonštrukciou stanice pre cestujúcich slúili tri úzke nástupiša pri koaji 3, 1 a 2 v poradí od výpravnej budovy. Po rekonštrukcii slúia pre osobnú dopravu tri nástupné hrany, a to pri novej koaji 3, 4 a 6. Pri koaji 3 pri výpravnej budove sa vybudovalo nové nástupište. Nové nástupište bolo vybudované aj medzi koajami 4 a 6, k nemu bol vybudovaný nový podchod, ktorého vyústenie je poveda výpravnej budovy. Hlavné priechodné koaje 1 a 2 sú bez nástupných hrán a umoujú prechod vlakom, ktoré v stanici nestoja (nákladné vlaky a IC vlaky). Nové bolo vybudované aj trakné vedenie a zabezpeovacie a oznamovacie zariadenie. Priecestia chránené mechanickými závorami zanikli, na junej strane bol vybudovaný nový podchod pre peších a cyklistov.
Výstavba podchodu june od výpravnej budovy
Rekonštrukcia koajiska stanice
Nové nástupište 2 medzi koajami 4 a 6
Rekonštrukcia prebiehala poas plnej prevádzky - IC do Bratislavy
Nové druhé nástupište a východ z podchodu
Prieelie výpravnej budovy stanice Piešany
a provizórny príchod k vlakom
Interiér výpravnej budovy poas rekonštrukcie
Nové 1. nástupište a presvestlený prístrešok
Prvé nástupište pri výpravnej budove
Východ z podchodu je veda výpravnej budovy
Nový vzhad stanice Piešany
Druhé nástupište bolo vybudované na úkor zníenia potu staniných koají
(naavo koaj 6 a 8, napravo koaj 4, 2, 1 a 3)
Vleková koaj a podchod, ktorý nahradil nebezpené priecestie (juh)
Vchod do stanice z juhu
(tra do Vrbového, napravo dvojkoajná tra 120)
Nová stanica v Piešanoch je pre cestujúcich a aj pre tu ijúcich obyvateov bezpenejšia a bezpochyby sa kultúra cestovania zvýšila. Zopár fotografií predchádzajúceho stavu z roku 2005 a poas rekonštrukcie stanice je vo fotoalbume. © autor