akajúc na návrat mimoriadneho vlaku som prešiel postupne niektoré stanice. Okrem fotografií súasného stavu mám k dispozícii fotografie z nedávneho obdobia. V strunosti mono uvies, e v staniciach, ktoré som si bol pozrie, boli v rámci rekonštrukcie skrátené, resp. zrušené niektoré manipulané koaje, zárove boli zrušené niektoré výhybky. Samovratné výhybky boli vymenené za výhybky na diakové ovládanie. Pribudli aj odchodové návestidlá dopravným koajam. Vybudované boli nové nástupiša a vymenené boli osvetovacie staniné lampy. V súvislosti so zrušením asti manipulaných koají boli upravené aj niektoré elezniné priecestia. Rekonštrukcia nie je ukonená, ale pokrauje. Na viacerých miestach je zníená rýchlos, nielen v staniciach, ale aj na šírej trati. Rekonštrukné práce by mali by ukonené v marci 2012, kedy by mal zaa osobnú dopravu zabezpeova súkromný dopravca, spolonos RegioJet. Z dôvodu neukonenej rekonštrukcie to na staniciach vyzerá ako na stavenisku.
Nové Košariská nedávno
Smer Dunajská Streda
Nové nástupištia a návestidlá
Nové nástupištia pri koaji 1 a 2
Manipulaná koaj 4 bola skrátená a výhybka . 4 preloená
Kvetoslavov nedávno
Smer Bratislava
Nové nástupište medzi koajami 1 a 2
Vavo skrátená manipulaná (tupá) koaj 3
Výpravná budova a nové nástupištia
Vavo nové nástupiše pri koaji 1
Nové odchodové návestidlá a staniné lampy
Priecestie na západnom zhlaví
Lehnice nedávno
Upravené priecestie na západnej strane stanice
Vavo priestor po zrušenej manipulanej koaji 3
(došlo ku skráteniu dky stanice)
Nové nástupište pri koaji 1 odchodové návestidlá pri koajach 1 a 2
Nové nástupištia - smer Dunajská Streda
Michal na Ostrove - vynovená zastávka
Presklený prístrešok akárne (ako dlho vydrí?)
Informaná tabua o stavbe
Ukonenie prác: 31.3.2012